waar koop ik kipfilet het goedkoopst? het maakt niet uit of ik hiervoor 200km moet rijden. gaat om een partij van 1500 kilo

Weet jij het antwoord?

/2500

je zou een bij pingo in goor kunnen proberen, daar slachten ze kippen en je weet nooit of je daar kilos kan inkopen.

muis week af, dus goede vraag geklikt.. Ga bij je plaatselijke slager langs, en hij kan je vast een mooie prijs maken.

Je zou het eens kunnen proberen bij de Esbro (kippenslachterij) in Doetinchem: Esbro B.V. Rembrandtweg 4 7004 AD Doetinchem Tel 0314-332741 Email info@esbro.nl

Duitslands kwaliteit is hoog en de prijs is veel gunstiger dan in Nederland. Maar als je nog verder kunt reizen, ga dan in het oostblok kijken.

Laat je telefoonnummer/emailadres achter en het wordt zelfs bij je bezorgd als je dat wilt. Toegevoegd na 2 minuten: Uiteraard voor een goeie prijs! Toegevoegd na 8 minuten: ... maar je mag het ook zelf ophalen. Dat zou niet handig zijn als je teveel moet rijden. Wij hebben een auto met koeling.

Bronnen:
Farid

Ooit gekeken bij een Islamitische slager? Daar is vlees vaak erg goedkoop maar goed van kwaliteit! Als het een Turkse slager betreft, stuur dan een Turkse (over) buurman, dat scheelt vaak nog meer! Dit heb ik lang geleden van een Turkse klasgenoot geleerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100