Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik heb een vraag er is mij verteld dat je de eieren niet gelijk mag eten is dat zo groetjes jo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Klopt. Je moet ze eerst koken of bakken.
(Lees meer...)
paulus811
15 jaar geleden
Over het algemeen koken we of bakken we het ei eerst, in verband met risico op salmonella bacteriën.

Wel zo gezond :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt een pas gelegd ei?

Het schijnt dat de smaak beter wordt als je hem een dag of drie laat rusten/rijpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt,dat je ze niet tegelijkertijd in de mond mag streken. Op zich is daar geen bezwaar tegen, maat je loopt wel kans, dat je je gaat verslikken en daarbij is het ook geen smakelijk gezicht voor je tafelgenoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het schijnt dat ze na een paar dagen pas echt goed smaken, maar ik ken genoeg kippenhouders die het liefst een echt kakelvers eitje, zo onder de kip vandaan, eten. Dus het kan wel degelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing