Hou kom ik van mijn dikke bovenbennen af!!!

Ik ben niet dik als is goed behalve dat ik dikke bennen heb ik heb hele dikke bovenbennen kunnen jullie me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je?

Het beste antwoord

Vanaf vandaag alleen maar gezond eten (niet te weinig) en alle snoep, koek, chips, frisdrank en vruchtensappen laten staan.

Je zult zien dat je in een week al wel twee kilo afgevallen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je lichaam een normaal postuur verder heeft en je hebt alleen dikke bovenbenen .. denk ik dat je er niets aan kan doen, vaak is het erfelijk aangelegd en zullen er in je familie misschien meerdere zijn die dit hebben, of je bent een zwemster, die hebben vaak meer ontwikkelde boven benen, maar hoe meer je traint hoe steviger je bovenbenen worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je figuur zo is. Ik heb ook stevige bovenbenen (beetje peerfiguur, verder wel slank).
Maar ik heb altijd veel gezwommen en veel gefietst, dus het is allemaal spieren.
Hier is niet veel aan te doen, alleen opletten met je kledingkeuze.

Hier zijn wat kledingtips wat je beter wel en niet kan dragen, dit scheelt echt veel: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/33120-bbb-de-benen-kledingadvies.html
13 jaar geleden
Veel trap lopen, zwemmen en hardlopen. Voor de rest heb op de sportschool speciale apparatuur voor boven benen. Let dan wel op train niet kort met zware gewichten maar lang met kleine gewichtjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
+1! Geen krachttraining, dan krijg je dikkere spieren, maar duurtraining.
Dikke benen kan duiden op een oedeem en dan helpt alleen maar steunkousen.