Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

ik gebruik er regelmatig een.
ik zie het puur als een hulpmiddel om toch nicotine binnen te krijgen in situaties waarin je niet kan roken.
als zodanig voldoet hij, maar een echte sigaret is vele malen prettiger om te roken.
overigens wordt ook de e-sigaret niet overal toegestaan.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weet je ook hoe het zit met de rest van de foute stoffen? teer en troep? krijg je dat ook binnen? ik ben niet nieuwsgierig hoor, dat lijkt maar zo! ;-))
Rieneke1
15 jaar geleden
nee, je rookt niet, maar je dampt (waterdamp).
dus alle schadelijke stoffen die door verbranding vrijkomen, zoals teer enzo, zitten er niet in.
Toen ze net op de markt waren heb ik er 1 gekocht.En dat valt tegen,het haalt het niet bij een gewone sigaret.Als roker wil je de nicotine voelen in je mond,en dat effect heeft een elektrische sigaret niet.Echt,het is zonde van je geld.

Wil je het toch proberen,ga dan naar de Trekpleister,deze verkopen op het ogenblik een komplete set voor 9,95.

(de mijne was nog 89,00)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GV'er Marleen heeft hier ervaring mee.
Schrijf haar een PB, ze wil je vast hier heel graag over informeren.

http://www.goeievraag.nl/profiel/marleen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing