Wat is een goede magnetron om te kopen als je twee maaltijden tegelijk wil warmen?

wij willen een magnetron kopen ( geen combi, oven met grill hebben we) om vooral magnetronmaaltijden / diepvriesmaaltijden in te maken, maar er moeten er twee tegelijk in.

Iemand goede ervaringen met een bepaald merk magnetron?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is eerlijk gezegd nooit bij me opgekomen dat dat *niet* zou kunnen. Bij de twee magnetrons die ik tijdens mijn leven heb gekocht is het in ieder geval nooit een probleem geweest. Twee maaltijden naast elkaar op het rekje (kan iets uitsteken, maar die speling heb je ook), de bereidingstijd verdubbelen (dus de tijd van de ene maaltijd en van de andere maaltijd bij elkaar optellen) en voila, twee warme maaltijden. Het is me wel opgevallen dat langer verwarmen op een lager vermogen vaak een beter resultaat geeft dan korter verwarmen op hoger vermogen.

Het beste antwoord

Het moet wel passen in je keuken, maar 2 kleine lijkt me in jouw geval beter dan een grote en waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Als een maaltijd niet in het midden staat, werkt het vaak niet goed, zelfs als het ronddraait.
Ook handig als de ene 8 en de andere 10 minuten moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Toen ik mijn oven ging kopen, zag ik dat ze ook extra brede ovens en magnetrons hadden. Speciaal voor twee pizza's of maaltijden naast elkaar.

Ik weet niet meer welk merk, maar in winkels met een breed assortiment moet je ze wel tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van twee goedkope magnetrons?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier heb ik zo'n hekel aan. ;-)
iemand die net iets sneller tikt, met hetzelfde antwoord als ik..
samsung is mijn merk.maar als je 2 ,3 vaks borden koopt
met deksel zet je die boven elkaar.en je kijkt in de winkel in welke magnetron dat past.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stapel ze gewoon, in een magnetronbak, en dan op een iets lagere stand maar iets langer (even in de gaten houden, maar je wordt er vanzelf handig in).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een magnetronbak?