Wat zijn bretonse kruiden?

Ik heb een recept gevonden van aardappellasagna dat ik binnenkort eens uit wil proberen. Hier moeten Bretonse Kruiden in. Ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat is dat voor spul en waar is het te koop (of eventueel: wat is ermee te vergelijken).
De plaatselijke Appie Happie heeft het niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Het is in ieder geval een kruidenmix van Silvo.

Even op de site gekeken (zie link) en daar lees ik dat het een gehaktkruidenmix is.

Waar het te koop beantwoord ik door het kopieren van een vraag uit de FAQ van Silvo:

Waar zijn de producten van Silvo te koop?

De vertrouwde Silvo producten zijn verkrijgbaar bij de winkels van: C-1000, Super de Boer, Dirk v.d. Broek, Bas v.d.Heijden, Digros.
Daarnaast is ons assortiment te vinden bij een aantal Plus supermarkten en Jumbo's.
Kijk voor de dichtsbijzijnde supermarkt onder het kopje "Waar te koop?" op deze pagina, vul hier je postcode in en je krijgt een lijst met supermarkten waar bij jou in de buurt de Silvo producten verkrijgbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kan je ook kijken voor italiaanse kruiden, en dan zie ik die ingevroren kruiden nemen uit de diepvries, bij de meeste supermarkten wel beschikbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige bretonse kruiden die ik ken zijn van Verstegen:

http://holland-shopping.com/shop/images/200785_Verstegen_kruidenmix_gehakt_Bretons.jpg

Maar dat zijn gehaktkruiden. Misschien wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die C4th;

Veel supermarkten hebben wel gedroogde Provençaalse kruiden in potjes in het rek staan; ook Frans, dus het zal wel niet zo erg veel schelen, denk ik....