Ik hoor van steeds meer mensen dat zij succesvol afvallen met de "gezonde kuur" van Bio HCG kuur, maar wat zorgt ervoor dat deze kuur dan zo gezond is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Met alle respect: de reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het product niet maar net zoals bij alle andere dieten en dieetkuren zal het meest positieve inderdaad komen door de reclame...

Dieten en kuren kunnen je helpen om af te vallen maar vaak tijdelijk, zodra je weer in je oude voedingspatroon valt schieten de kilo's er weer bij...

De beste manier om af te vallen is nog steeds om gezond ten gematigd te eten en voldoende te bewegen.... Een manier van leven dus wat op langere termijn vol te houden is zodat je op gewicht blijft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond? Er is niets gezond aan zwangerschapshormoon (hCG) in het lijf van een niet-zwangere stoppen, tenzij het onderdeel is van vruchtbaarheidsbehandelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb even zitten zoeken naar wat de samenstelling is van Bio HCG. Mij verbaasd namelijk het HCG, dit is een hormoon wat door vrouwen tijdens de zwangerschap wordt aangemaakt. De instantie Moeders voor Moeders, zamelt urine in van zwangere vrouwen om dat dit hormoon niet na te maken is en de urine van zwangere vooral de eerste 4 maanden veel HCG bevat. Dit hormoon wordt gebruikt om te geven aan andere vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden.

Bio HCG is dus nagemaakt HCG, zonder hormoon, met dezelfde werking, erg vaag allemaal, want als het hetzelfde zou zijn als de natuurlijke HCG waarom wordt het door de wetenschap dan niet gebruikt als vervanging van de met veel moeite verkregen HCG van zwangere vrouwen.
En wat doet het eigenlijk? waarom val je ervan af? Dat wordt me niet duidelijk.

Wat wél heel duidelijk is, is dat het duur is, maar verder als een combinatie van multivitamine als samenstelling kom ik niet.
Je portemonnee valt af en misschien heeft het feit dat je er zoveel voor betaald hebt, wel het effect dat je je goed houd aan de bijgeleverde adviezen van, veel drinken en gezond eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spijker op de kop! Inderdaad, diep triest...
Kimath
13 jaar geleden
500 calorieen dieet? Dat is echt gevaarlijk weinig, maar wel logisch dat je dan afvalt.
Uit onderzoek blijkt dat het HCG niets bijdraagt aan het afvallen - de bedoeling is dat je ernaast een dieet volgt van max 500 Kcal. per dag, oftewel: een absoluut ongezond crashdieet dat garandeert dat je na het stoppen met het dieet dubbel zo hard weer aankomt (en dat je misschien inmiddels ook tekorten hebt opgelopen aan essentiële stoffen).
Als je zo'n dieet zonder HCG zou volgen, levert het dezelfde (rampzalige) resultaten op.
Het enige verschil: je portemonnee wordt bij het HCG-dieet ook veel dunner.

http://www.ergogenics.org/hcg2.html - artikel met beknopte overzichten van onderzoeken.