Waar wordt je sneller dronken van, bier of het schuim ervan....

Toegevoegd na 15 minuten:
Niet te makkelijk denken mensen, een diepzinnige vraag... en hij rijmt... :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je voor je gedicht.

Het beste antwoord

zucht. Van dezelfde hoeveelheid bier in volume of in gewicht? In volume bier, in gewicht schuim.

Het schuim blijft langer in je mond en heeft een relatief grotere oppervlakte. Daardoor wordt de alcohol reeds in de mond door het lichaam opgenomen. Schuim is dus sneller dan het bier zelf. Echter, om dronken te worden, heb je nogal wat schuim nodig, of het dan niet sneller is, een stuk of 20 bier achterover te tikken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Schuim bestaat voor het grootste gedeelte uit lucht.
Dus het antwoord is zonder enige twijfel het bier.

Toegevoegd na 1 uur:
Ah, hij rijmt! Ervan rijmt op van.
Je hebt talent, of teveel schuim op.
14 jaar geleden
ik denk door de alcohol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Top Bailey! Ga zo door! +1
Van de gist. En dat rijmt niet, maar dicht wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt sneller dronken van bier........want van bier krijg je plezier ;-p.