ik heb het in het verleden gebruikt, ik vond het duur het enige wat mager werd was mijn portemonnee
wat helpt, gezond eten veel bewegen en 2 liter water per dag drinken
dat helpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja.
Ik gebruik het af en toe als soort van drinkontbijt als ik niet veel tijd heb.
Ik gebruik het niet om af te vallen. Daar is het te duur voor en te eenzijdig (dan komen die shakes e.d. je neus uit denk ik)
Als je wil afvallen zijn er goedkopere methodes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gedurende ongeveer 2 maanden de warme maaltijden vevangen door modifast shakes. Ik had de smaken chocolade, banaan en aardbei. Ondanks dat ik het maar 1x per dag dronk, kwam het me al snel de neus uit! Zo lekker vond ik het niet maar banaan vond ik wel de lekkerste. Ik heb het gebruikt in voorbereiding op mijn gastric bypass operatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
vevangen is natuurlijk vervangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 30 jaar geleden heb ik het gebruikt. Het leek me wel wat om snel af te vallen en toch alle benodigde stoffen binnen te krijgen.
Na drie dagen stond ik het absoluut niet meer binnen krijgen, al had ik er een miljoen voor gekregen. Wat afschuwelijk. Ben overgegaan op weight watchers. Prima.