Calorierijke voeding

In wat voor eenvoudige gerechten zitten veel calorieem? Tussendoortjes zijn ook goed koekjes, broodjes etc. Ik wil namelijk aankomen omdat ik door jaren blowen best mager ben. Eten stond voor mij een beetje op de tweede plek. Dank allen

Weet jij het antwoord?

/2500

Vooral dingen met veel suiker en vet. Chocola, snoep, koek, frituur, alcohol. Maar: zelfs al zou je wat aankomen van deze dingen, je helpt er jezelf niet mee. Beter kun je investeren in brood met goed beleg, fruit (druiven, peren, bananen), een flinke warme maaltijd. Veel beter voor de gezondheid. Beter gezond en wat te mager, dan dikker en ongezond.

candybars, milkshakes, kaascroissants, noten, chips. Om aan te komen kun je ook volle zuivelproducten gebruiken, lekker een laagje boter op je brood, beleggen met dik pindakaas of kaas. Neem over je avondeten was extra jus, of een klodder mayo. Eet wat vaker op een dag, dus naast 3 keer een maaltijd ook 3 x een tussendoortje.

Om gezond aan te komen, moet je inderdaad je voeding aanpassen, en eigenlijk naar de sportschool om te fitnessen. Krachtsport bevordert de spiergroei, en zorgt ervoor dat je niet in "vet" aankomt, wat zeer ongezond zou zijn, maar in spierweefsel. Zorg dat je dan eiwitrijk eet en koolhydraatrijk. Eiwitrijk voedsel is bijvoorbeeld: gevogelte, vis, vlees, peulvruchten, noten en melkproducten enzv. En natuurlijk eieren. Je kunt bijvoorbeeld elke dag 2 eiwitten van gekookte eieren eten. Verdeel het eten over 6x per dag. Neem dus 's avonds niet 1 grote maaltijd, en vervolgens uren niets meer. Hou je metabolisme (stofwisseling) constant door dus elke 2 tot 2,5 uur iets te eten. 'S ochtends normaal ontbijten, en tussen door een bakje kwark met een muesli reep bijvoorbeeld of een banaan. Er zijn voldoende ideetjes over lekker eiwitrijk eten te vinden. Over "aankomen" is tot nog toe weinig te vinden op het net, en uberhaubt ergens. De meeste info die je tegenkomt, vind je op bodybuilders en fitness site's, omdat dit mensen zijn die eigenlijk altijd bezig zijn op een gezonde manier aan te komen, zonder vetopslag. http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/gezond-aankomen-219444/ http://www.sochicken.nl/lichaam/gezond_aankomen_5_tips.html

Tosti ham/kaas, ontbijtkoek, (chocolade)melk, vette vis, handje nootjes, extra boter/room in stamppot, eieren, volkorenbrood, honing, pindakaas. Handig is om 6x per dag te eten (ipv 3) en niet ongezond gaan leven. Heel veel succes!

misschien maaltijden overslaan ga je lichaam vanzelf vet opslaan en word je dikker.of eten tot je eigenlijk over je verzadigd eten gevoel heen gaan . moet je ook aankomen. en voortdurend snacken. bladerdeeg en saucijzenbroodjes , voorgebakken broodjes, en sinas met suiker liters en ijs. maar of je er vrolijk van word? Toegevoegd na 1 minuut: maarre als je blow ga je toch vanzelf eten veel dat gevoel krijg je toch daarvan .?

Gezond en calorierijk is een avocado. Deze smaakt heerlijk in en door heel veel gerechten, ook op je brood en bij de aardappels. Noten en zaden/pitten zijn ook erg goed, maar bevatten wat veel vet (wel onverzadigd).

Leuk en lekker, al die vette troep, maar als je moet aankomen kun je toch het beste gewoon extra )langzame) koolhydraten eten. Bruin brood, volkorenpasta, dat werk. Ook voor tussendoortjes gewoon lekker kiezen voor goed brood, met lekker beleg (dat niet per definitie vet of zoet hoeft te zijn). Suiker zijn lege calorieën waar je niets aan hebt ; als je er van aankomt, is het uitsluitend vet, en ik neem aan dat je liever spieren hebt. Vetten zijn prima (mits voornamelijk onverzadigd), maar daar moet je zeker geen overdosis van krijgen, al is het maar vanwege de in vet oplosbare vitaminen. Ook teveel aan vetten kun je alleen maar opslaan, en niets mee opbouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100