ik ben verzot op Ben & Jerry ijs !!! maar die kleine potjes zijn nogal duur. zou je ook grote potten Ben & Jerry ijs kunnen kopen zo ja waar ?

Ben & Jerry ijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Kimath
12 jaar geleden
Tip: ga naar de Aldi. Bak van 500 ml, smaakt bijna hetzelfde en stukken goedkoper.
Kimath
12 jaar geleden
Ze hebben chunky choc fudge, strawberry cheesecake, cheeky banana en iets met caramel. Allemaal erg lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merci !!! =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok.... Kimath... zal ik dat nu wél of niet tegen mijn vriendin vertellen?....
Kimath
12 jaar geleden
Haha, moet je zelf weten :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfffff.... ik heb dit allemaal NIET gelezen....en ik onthou het al helemaaaaaal niet ;-))))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath, zonde dat je het bij de reacties hebt gezet. Dit had je ongetwijfeld 10 punten kunnen opleveren.
Kimath
12 jaar geleden
Nee, want de vraag was over Ben & Jerry's. Dit is een ander merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NOG beter tip dan die van Kimath haha :P Vind zelf een smaak uit en je krijgt de rest van je leven gratis Ben & Jerry :D Heb het ooit ergens gelezen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je hier doen Mark1902
http://www.benjerry.com/activism/inside-the-pint/do-the-world-a-flavor/generator.cfm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja had ik het toch goed :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, die van de aldi zijn echt super lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte Ben&Jerry's bak ijs van 500 ml kost circa 5 euro geloof ik. IETSJES voordeliger dan de kleine potjes.

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad grotere potten Ben en Jerry's ijs te koop. Albert Heijn verkoopt ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Moviemax, total, kentucky's fried chicken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grote potten zijn volgens mij 500 ml. Ze waren te koop bij de Albert Heijn, maar deze doet ze allemaal ( hier in het noorden althans ) uit het assortiment. Dus dan ben je aangewezen op bijvoorbeeld de Jumbo en de videotheek.