Weet iemand of Viva la Pizza uit Apeldoorn goed is?

Ik wil dit bedrijf eventueel inhuren, maar ik kan nergens referenties over hun vinden.
Ik heb al wel een offerte van ze ontvangen, maar ik wil eigenlijk meer weten.

http://vivalapizza.nl/index.html

HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik heb al contact met ze gehad, maar ook daaruit haal ik nog steeds niet of ze echt goed zijn. 12 mei heb ik een afspraak met ze dus dan weet ik meer. Bedankt voor de antwoorden.

Het beste antwoord

Hallo,
Je kan altijd contact met ze opnemen. Bel, en vraag informatie. Ze zullen je dan wat informatie sturen via mail of post. Dan krijg je een beter beeld van het bedrijf.
Veel plezier!

Gavin