houdbaarheid vleeswaren

ALs k bij de supermarkt verse vleeswaren koop staat er een datum op tot wanneer het ongeopend houdbaar is... Nu zijn bepaalde vleeswaren bij de hema goedkoper maar daar staat alleen een verpakdatum op en weet ik dus niet hoelang ik die ongeopend kan bewaren... Het meisje bij de vleesafdeling weet het ook niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Hier staat een overzicht, ter indicatie. Je eigen neus en mond zijn de beste test om te weten of vleeswaren nog goed zijn.

http://www.edsreceptensite.nl/tabel_houdbaarheid_page.htm