Karnemelk bevat net zoveel calcium als gewone melk en er zit nauwelijks vet in. Dus je hoeft je niet aan een bepaalde hoeveelheid te houden. Natuurlijk moet je er niet dagelijks liters van drinken, maar drie glazen karnemelk per dag kan prima.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja, is gezond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor niks mis mee. Net als een glasje melk... Is wel gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wel ik drink al zo'n 15 jaar elke dag karnemelk.
Of het waar is weet ik niet maar het schijnt ook nog een bloed zuiverende werking te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik drink bijna dagelijks karnemelk. Vooral met eten. Het schijnt gezond te zijn. Ik drink liever karnemelk dan energy drank als ik steuntje nodig heb tijdens werk. Het vult mij aan en ik word gelijk opgevrist. Dus JA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker gezond, maar ik wil je 1 tip geven :
Een aantal jaren geleden dronk ik elke dag echt veel karnemelk (meer dan een liter), tot ik bij iemand op bezoek was en die vroeg zich af waar die karnemelkgeur toch vandaan kwam.
Je gaat er naar ruiken.
Verder kan het helemaal geen kwaad en is zelfs erg gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus.
Ja, wij Nederlanders schijnen nogal eens een zuivellucht
mee te dragen.
het is buiten dat alles om ook een goede 'vervanger' voor een snack tussendoor :)