In ieder geval het voedsel dat je grootmoeder of overgrootmoeder als voedsel zou herkennen. Eet echt voedsel, grotendeels planten. Eet geen voedsel dat niet herkenbaar is als een (deel van) een dier of een plant. Wantrouw de rest, want dat is meestal overbewerkt industrieel voedsel, waar zowat alle welvaartskwalen aan te 'danken' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus. En verpakt is verdacht!

Andere antwoorden (5)

Komkommer en tomaat zijn nog voor mijn mening de beste groenten , als je ze dan biologisch koopt weet je zeker dat ze ongespoten zijn. Komkommer is ook nog goed voor wallen en verbande huid, en tomaat als je dat eet is ook goed voor de huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk granen. Vrijwel alles wat we eten (en ook veel drinken) is gebaseerd op graansoorten. Het begint al bij het ontbijt (brood, beschuit, pap, crackers ) , bij de lunch opnieuw en 's avonds bij het diner (soms) stokbrood, wellicht een vegaburger (deels graan) , pannenkoeken, pasta (van graan gemaakt) mie (idem) en toe (soms) havermoutse pap of andere pap waar graan in verwerkt is. Tussendoor of na weer koekjes, stengels en bedenk het maar, waar vrijwel altijd granen aan te pas komen. En, valt rijst eigenlijk ook niet onder de familie granen?
Als je een produkt zo frequent en intensief consumeert zonder er ziek van te worden, kun je aannemen dat de eventueel schadelijke stoffen nihil zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biologisch kamutgras.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voedsel dat niet uit een fabriek komt en niet bespoten is.
bij bewerkt voedsel kun je op het etiket lezen wat erin zit.
je kunt overal informatie opvragen over b.v E-nummers, en het is aan jezelf om te oordelen of je ze wel of niet wilt consumeren.
mensen denken vaak dat donkerbruin brood gezonder is, maar het is speciaal donker gemaakt voor dat idee.
dus lichtbruin brood bevat minder schadelijke stoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiwi`s = fruit met de minste pesticiden.

Biologische extra vierge olijfolie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke plus nachtbraker