Ja hoor, is geen enkele probleem.
Ik zou ze alleen niet meer opnieuw invriezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag wel, maar of het lekker is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, zou ze wel in de koelkast bewaren. Meestal heb je na ontdooien nog 1 dag om iets op te eten.
13 jaar geleden
Ja hoor. In de snackbars gooien ze ook die grote diepvries zakken patat alvast leeg en gaan ze ontdooid het vet in.
amc
13 jaar geleden
een paar uur, dat is echt geen enkel probleem. Allereerst zijn ze tijdens het ontdooien lange tijd nog koel, dan liggen ze eigenlijk in (hun eigen gecreeerde) koelkast. Friet bederft niet zo snel als vlees, dat moet je niet al te lang op kamertemperatuur (zeker niet in de zon) bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan makkelijk
bovendien koelt je vet niet zo snel af als je de friet in de pan doet
komt alleen de smaak tegoede en ze wordt mindervet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kilo zak frites blijft 2 dagen goed in de koelkast.boven in leggen.als je koelkast op 4 graden staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk,maar wel korter frituren dan wanneer ze nog bevroren zijn.