Waar in Nederland kan ik Piri Piri in flesje kopen? Hoorde ergens in Hilversum? Weet iemand waar in Hilversum?

Piri Piri kun je in Portugal overal kopen.

Toegevoegd na 17 minuten:
ik hoef/wil geen recept

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (6)

Je bedoelt Piri Piri saus in flesjes?

Dat kan je kopen bij de internetslager:
http://www.debras.nl/N_frame.html?http://www.debras.nl/Piri-Piri-saus-flesje-250-ml-N_art_1537.html
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Waar je het kunt kopen weet ik niet, maar ik heb wel een recept gevonden, wat je in een half uurtje zelf klaar zou moeten kunnen maken (grotere hoeveelheid maken en bewaren!):

http://www.smulweb.nl/164165/koken/recept/Portugal-piripiri-snel-klaar

Daaraan kun je nog ui, oregano, en/of gember toevoegen.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ondanks dat je (achteraf) geen recept wilt, laat ik mijn antwoord staan. Misschien dat het anderen van nut is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun je die in bijne elke Toko wel krijgen.
Daarnaast zijn er ook Nederlandse fabrikanten die deze saus maken, zoals Verstegen (kruiden e.d.), dus het lijkt me dat zij ook aan Nederlandse winkels leveren. Misschien moet je eens bij een supermarkt kijken in een wat grotere multi-culti stad?

Toegevoegd na 20 seconden:
bijne = bijna...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien bij de sligro, in ieder geval wel als kruid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ooit een flesje bij de Aldi gekocht.. was wel niet helemaal orgineel maar voldeed.. en bij de kippenboer op onze markt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of dat is wat je bedoelt, maar ik heb zelf een flesje olie dat piri piri olie heet, en waar een soort peper in zit. Het is van het merk Fairtrade, dus van fairtrade winkel.