Het gehakt word wel degelijk in het midden van de bladerdeeg opgespoten, maar omdat je het bladerdeeg terug vouwt en vast maakt, zit het vlees meer aan de buitenkant links of rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat ze in massa worden geproduceerd, in fabrieken en bij bakkers. het loont de moeite niet om ze exact in het midden te stoppen, ongeveer in het midden is goed genoeg voor de smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de plak bladerdeeg, die om het rolletje gehakt gewikkeld wordt, zichzelf één à twee centimeter overlapt. Op die plek is het gebak dikker waardoor het gehakt niet helemaal in het midden zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
precies, zo is het.
Het word in het midden van het bladerdeeg gelegd,maar dat vouwen ze dubbel, dus dan is het de zijkant.