kun je hamburgers ook lekker klaar maken met een tosti-ijzer ?

Toegevoegd na 38 minuten:
p.s het gaat wel om rauwe hamburgers

Toegevoegd na 39 minuten:
jc54 haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18K
jc54
13 jaar geleden
die mannen in Hamburg zien je al aankomen met zo'n ijzer..........
lijkt me een pijnlijk zaakje te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja daar had ik nog niet gedacht.....

Het beste antwoord

Is goed te doen als het tosti-ijzer een warmte bereikt van plusminus 180 graden.
Wordt het tosti-ijzer niet heet genoeg, dan duurt de bereiding / verhitting te lang, schroeien de hamburgers niet snel genoeg dicht en krijg je gortdroge hamburgers.
Uitproberen maar !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het wel, je ziet vaker zo'n dubbele grill, net als een tosti-ijzer. Een voordeel, je hoeft ze niet om te draaien als je het ijzer dicht doet.

Succes en smakelijk voor straks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, als je voorgebakken hamburgers hebt, dan gaat dat prima.

Bij rauwe hamburgers, zet maar van die schijven gehakt, gaat het misschien wat minder, maar dat zul je moeten proberen.
AlphaLimaSierra