Dezelfde die de vrouwen lekker vinden... Chocolade blijft goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puur,melk en witte chocolade....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij chocolade maakt het niets uit wat past bij man of vrouw. bij volwassen en kind is dit wel anders. een kind een kindersuprise, en een volwassenen niet. maar man en vrouw blijft hezelfde. misschien vinden mannen chocolade met rum wel lekkerder, maar dit is de smaak van ieder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De chocolade sigaar wordt commercieel absoluut op mannen gericht....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola met een cacaopercentage van 80% of hoger, liefst die met chilipeper. Ik praat een beetje voor mezelf maar die vind ik heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cocoladeborsten. Typisch gericht op de mannen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel natuurlijk chocoladeborsten :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola met wat meer bite en vulling, en chocola met bijvoorbeeld mokka, wat het iets meer pit geeft.