Hoe kan ik een kiwi eten zonder dat de sapjes en het vruchtvlees alle kanten op vliegen?

Net weer een kiwi op, en alles ligt onder. Hoe moet ik een kiwi eten zonder te knoeien?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik snijd de kiwi door midden en eet met een lepeltje, maar op de een of andere manier knoei ik toch veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

snij de kiwi in vieren,net als n sinaasappel,en druk dan t binnenste in je mond.de schil naar binnen vouwen en dan eraf bijten.eet smakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens mij moet je een kiwi lepelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kiwi eet je met een lepeltje. Je snijdt hem doormidden en lepelt dan de helften leeg. Gaat erg goed en er hoeft niet bij gemorst te worden!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn jullie allemaal snel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt door al die kiwi's die we eten. ;-))
Kiwi door midden snijden en beide helften uitlepelen met een klein lepeltje.

Toegevoegd na 51 seconden:
zag niet dat twee voorgangers al hetzelfde antwoord gaven. beetje overbodig dus, dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door midden snijden en uitlepelen als een eitje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koppie/toppie af, als met eitje en daarna met lepeltje uitscheppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kiwi is het makkelijkst met een lepel te eten maar in jou geval heb je misschien een te rijpe kiwi gegeten deze liggen niet meer stevig in de hand en als je maar een beetje drukt druk je alles eruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals er in de andere antwoorden staat: middendoor snijden en uitlepelen
en natuurlijk rustig en netjes eten ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiwi's kunnen niet vliegen toch? En zo jawel: erachteraan!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een dunschiller snijden en dan in stukjes op een schoteltje leggen, gebaksvorkje erbij en prikken maar.
Zo doe ik het meest 10x handiger en het glibbert niet meer van het lepeltje af.