Wie is de producent van de AH vla?

Is dat Friesland-Campina, Arla Foods, of??

Ben gewoon nieuwsgierig omdat de soort seizoensvla alleen als AH winkelmerk verkrijgbaar is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Als het goed is moet dat op de verpakking staan, bij de consumentenservice

Toegevoegd na 2 minuten:
Het product zal gewoon uit een fabriek komen waar ook A-merken vandaan komen, dus zal ook wel friesland-food kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of dat voor de seizoensvla ook geldt kan ik niet vinden, maar in elk geval komt de melk van Albert Heijn uit de fabriek van FrieslandCampina. Ik heb nu zelf een pak blanke vla van AH in huis. Het merkwaardige is dat bij de streepjescode staat: voor producent zie opdruk bovenzijde; maar aan de bovenzijde staan alleen cijfers. Dus er is niet met zekerheid te stellen dat het FrieslandCampina is.
Amadea