Worden de gefotografeerde 'Mac Donals hamburgers(etc.)' opgegeten?

Ik zie altijd die hamburgers op die boorden boven de kassa's en die zien r veel lekkerder uit dan degene die ik krijg. Dus ik vroeg me af.. WORDEN DIE HAMBURGERS OP DE BOORDEN OOK OPGEGETEN. Zoja.. zijn ze zo lekker als ze er uit zien???
geef me een antwoord :O

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

http://www.onzin.com/video/de_perfecte_hamburger.html kijk dit filmpje, je komt er achter dat het andwoord nee is:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden! +
sterredag
13 jaar geleden
wauw, gaaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevonden? xD ik kende hem al. maar leek me wel redelijk relevant andwoordt op de vraag. leuk dat het zo leuk ondvangen wordt:)
Kimath
13 jaar geleden
leuk filmpje :D

Andere antwoorden (14)

Die hamburgers zien er veel beter uit, doordat er slechts 1 gemaakt wordt voor een foto, ipv 10 tegelijk, wat doorgaans bij de Mc gebeurt.

Die ene die maken ze met zorg op, er gaat iets meer sla op dan in hun eigen richtlijnen staat, het hamburgertje wordt net iets mooier neergelegd, een druppeltje saus moet er zichbaar zijn, meer ook niet en dan snel fotograferen, anders loopt het druppeltje uit en ziet de burger er niet meer perfect uit.

Ik denk dat ze de perfecte hamburger dan ook niet meer opeten, omdat dit hele proces dusdanig lang geduurd heeft dat het broodje in kwestie niet meer warm is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, veel fotografen hebben die hamburgers al aangeraakt.

Ook duurt zo'n fotoshoot al ruim een uur. Ieder pitje en vlekje ketchup moet namelijk zo belicht worden dat iedereen de hamburger op wil eten. Dat duurt zo lang, dat de hamburger wel koud is als de klus geklaard is.

En een koude hamburger, dat is níet zo lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat de hamburgers op de foto niet meer zijn opgegeten.

Nadat de fotograaf klaar is met zijn kiekjes maken, waren de hamburgers waarschijnlijk al helemaal koud. niet meer het lekkerst dus.

verder ga ik er vanuit dat het om hamburgers gaat, die gewoon gegeten kunnen worden, maar die met net iets meer zorg zijn vormgegeven. in het restaurant moet het vaak snel snel, maar dat maakt de smaak er meestal niet minder om.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Tip:Je kan natuurlijk ZELF eens een foto maken van een hamburger en die opsturen aan mcDonalds...
Misschien dat je dan reactie terug krijgt..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotograferen van voedsel is een vak apart en er worden veel trucs toegepast om het gewenste effect te krijgen.Die trucs zorgen ervoor dat het niet meer eetbaar is,want er worden gebruik gemaakt van chemische middelen en ander niet eetbaar spul.
Ooit heb ik dit op t.v. gezien en ik weet niet precies mee wat er gebruikt werd,maar dat is misschien te vinden op internet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij die middeltjes moet je denken aan haarspray en lijm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee joh, die foto's worden net als fotomodellen gewoon opgepimt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dat die hamburgers worden opgepimt net als modellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die worden niet opgegeten. De hamburgers boven de kassa van de Mac bestaan alleen op de computer van de Photoshopper die ze zo gemaakt heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotograferen van voedsel is best moeilijk. Daarom worden er vaak allerlei trucs toegepast in de vorm van hulpstoffen om kleur, glans en consistentie op te peppen met als doel om het geheel er aantrekkelijker uit te laten zien. Afhankelijk van de hulpstof is zo'n hamburger al dan niet eetbaar. Meestal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal worden foto's ook nog bewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb een tijd geleden gezien hoe ze de hamburger maken VOOR die gefotografeerd word! Helaas kan ik het filmpje niet meer vinden anders had ik het je gestuurd!
Maar geloof me die wil je niet opeten!

Eerst bakten ze het vlees half gaar zodat hij een mooiere kleur heeft, en sauzen waren ook niet echt ketchup en weet ik wat het waren allemaal dingen om de kleur en weet ik wat allemaal beter te laten lijken.
HELEMAAL NEP DUS!
De foto word niet bewerkt de hamburger ziet er gewoon echt perfect uit, omdat hij nep is jah!

Ow en dat je het meteen weet, de frieten die zo perfect in het doosje zitten die zitten erin vast gemaakt met tandenstokers en een soort piepschuim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Link staat in een eerdere reactie, is een leerzaam filmpje inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow :P heb ik niet gezien ... moet maar eens beter opletten (a)
De fotografen die hamburgers fotograferen gaan waarschijnlijk over hun nek als ze eraan denken zo'n ding op te eten. Voor jongeren is het ok, ze worden er lekker dik van en het is veel voor relatief weinig geld, maar voor iemand die voedsel kritische benaderd is het eten van een McD hamburger even erg als het doorslikken van tandpasta: je gaat er niet dood van, maar lekker is iets anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je dit filmpje maar eens kijken: http://www.youtube.com/watch?v=stzmHm6eF-0
In dit geval gaat het over een pizza, maar als je ziet wat ze daar allemaal mee doen.

Hier staan nog wat 'truukjes' die gebruikt worden bij het fotograferen van voedsel: http://photocritic.org/food-photo-tricks/

Ik zou het echt niet meer eten als ik jou was.
13 jaar geleden
Nee die worden zeker niet gegeten! Ze zullen totaal niet smaken als de burger die je krijgt, omdat ze zijn overgespoten met glansmiddelen en verfstoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee die hamburgers op die borden en in alle andere restaurants die ook met dat soort foto's werken is allemaal kunststof dat word allemaal in china gedaan