Omdat er net onder de kop van de lolly een gaatje in het stokje zit.
Dit kan je oplossen door de onderkant van je stokje met je vinger dicht te houden of er een stukje nat wc papier in te doen.

( ervaringsdeskundige )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat het stokje hol is. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon omdat het kan !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het stokje hol is. Dus als oplossing: de zijkanten eerst oplikken, dan duurt het langer voordat je lucht meezuigt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan zijn dat je kwijlt...