Ik ben op zoek naar een leuk zaaltje voor een bruiloft in rotterdam. Weet iemand een goedkoop zaaltje?

Of een zaal waarbij je zelf alles mag regelen zoals drank en hapjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat Ahoy nog vrij is :)

Antwoorden (3)

Vaak kun je bij sportverenigingen of speeltuinen terecht. Voordeel van de eerste is dat er vaak al horecavoorzieningen zoals een tap en frituur zijn. Natuurlijk moet je de boel wel een beetje leuk aankleden, maar als je voor een leuke baromzet kunt zorgen is dat voor een vereniging ook leuk. En parkeren voor de gasten is dan vaak een stuk makkelijker omdat er meestal wel een terrein bij is.
paulus811
13 jaar geleden
In het centrum, op de Schiedamse Vest, staat de Schotse kerk. Die verhuren ook een zaal. Ik heb daar een keer een bruiloft meegemaakt en daar is echt iets leuks van te maken!
Fijne bruiloft alvast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kasteel van Rhoon
erg gezellig en super mooi voor je foto's!!!
(vlakbij rotterdam)