Wie weet er een goed koffieapparaat. Zie extra uitleg.

Een apparaat waar je lekkere cappucino's uit kan halen en espresso en natuurlijk gewone koffie. Het moet een apparaat zijn voor in de gewone keuken.
Makkelijk hanteerbaar en schoon te maken.
Ook graag prijsvermelding.

Heb zelf al e.e.a. op internet gezocht, maar vind het fijner om mensen met ervaring te horen voor je aan zo'n duur apparaat begint.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je best een tip geven hoe je op goedkope wijze aan een geweldig volautomatische espressomachine kan kopen die normaal gesproken 900 euro is.. maar die je al voor 300 euro kan krijgen! Ik heb namelijk zon apparaat.. en dat is een genot hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel..
rebecca
13 jaar geleden
ja vertel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben erg benieuwd SteveBravo!
rebecca
13 jaar geleden
hij moet hem eerst nog jatten haha

Het beste antwoord

wij hebben zelf een koffiemachine van Bosch Solitaire. We hebben hem een jaar gelden via Marktplaats gekocht, nieuw vind ik ze persoonlijk erg duur. Maar -ook al had ik eerst een enorme aversie ertegen- de koffie is ECHT vele lekkerder dan bijvoorbeeld de senseo. Nadeel is wel de herrie die hij maakt als hij de koffiebonen maalt en het waterreservoir is best snel leeg (maar er wordt bij ons dan ook veel koffie gedronken). Wij gebruiken Lavazzo koffiebonen (van de Makro) met cremelaag en die is echt heel lekker...zou bijna zeggen: kom eens op de koffie haha.
Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bezwaar tegen een handbediend espresso-apparaat? Kijk dan eens of de Presso iets voor je is. Er wordt een melkschuimapparaatje bij geleverd. Nauwelijks meer moeite dan een druk op de knop voor een fractie van de prijs. En de koffie die je ermee maakt smaakt uitstekend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krups Espresso EA8080 ca 450 euro.

Ja hij is niet goedkoop maar hij maakt heerlijke koffie. Senseo is er niets bij en ook nespresso is niet te vergelijken. Bij dit apparaat giet je de bonen erin en maalt hij deze vers voor elke nieuwe kop.

NB: hij heeft geen ingebouwde melkschuimer maar een slangetje dat je erop zet me een aparte beker erbij. Mijn tip: stop het slangetje rechtstreeks in een half liter melk pak. Het enige wat je vervolgens moet doen is het slangetje eraf halen en in een glas water leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ouderwetse percolator, heerlijke espresso en de allergoedkoopste (al voor €10 op marktplaats) en gemakkelijk schoon te maken.