Kunnen krentenbollen in de vriezer bewaard worden net als gewoon brood? Of gaat de smaak dan achteruit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14K

Antwoorden (5)

Dat kan. En netzo als gewoon brood gaat de smaak mettertijd achteruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want in feite is het gewoon brood dus kan het gewoon de vriezer in. En ja, de smaak gaat helaas achteruit. Snel opeten dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van gewoon brood kunnen na het ontdooien de korsten nog wel eens hard en taai zijn. Bij krentenbollen uit de vriezer heb je daar geen last van, je kunt ze rustig invriezen, de smaak gaat er niet van achteruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik deed er altijd boter op en kaas tussen en dat gaat prima. Lekkerr....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, geen probleem. Om uitdrogen zo veel mogelijk te voorkomen kan je ze het beste verpakken in een diepvrieszak.