waar is het lekkerste kraan water in nederland?

Weet jij het antwoord?

/2500

West Brabant.....!

Naar mijn weten is het kraanwater uit de Nederlandse kranen allemaal hetzelfde. Maar het water word uit een bron gepompt in de buurt van Bunnik vlakbij Utrecht. Dan zal daar het lekkerste drinkwater uit de kraan komen denk ik.

in de duinen is meestal goed water.. wordt erg goed gezuiverd door het zand daar! Bijvoorbeeld bij kijkduin. Maar bar le duc is dan weer bijvoorbeeld een product van water dan in heuvels zit in de buurt van Bunnik (Utrechtse Heuvelrug) daarnaast in de schaarste aan bergen in limburg, heb je volgens mij ook wat bronnen

Ik heb toch echt verschillende malen gehoord dat de omgeving in twello (overijssel) het lekkerste kraanwater heeft. Toegevoegd na 9 minuten: veel mensen uit mijn omgeving zeggen dat omgeving twello de landelijke test won welk water nou het lekkerste was, helaas kan ik het nergens vinden op google :(

in Amsterdam. Dit is nl water uit de Amsterdamse waterleidingduinen bij Zandvoort. Het lekkerste/beste water van het land.

Ik heb weleens gehoord dat in Brabant het schoonste en lekkerste water van de wereld is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100