Wat is de beste afslankmethode?

Weet jij het antwoord?

/2500

gegiste groentesappen drinken en anders niets eten...

www.ikkiesbewust.nl in de gaten houden en weet wat je eet.

Veel water drinken,(3ltr.per dag.) en de helft eten van wat je normaal eet.Je eten goed en lang kauwen.Als het goed is moet het dan lukken. Succes.

Let op wat je eet. Let op waarom je eet. Let op wanneer je eet. Let op bij tussendoortjes. Let op wat je drinkt. Vruchtensappen en frisdranken bevatten vaak waanzinnig veel suiker. Ook een echte theeleut kan ongemerkt heel veel suiker binnenkrijgen. Doe aan beweging. Kan sport zijn, hoeft niet. Ga je sporten of anderszins bewegen, doe iets dat je leuk vindt, doe het omdat het leuk is, niet omdat het moet. Als het moet, houd je het niet vol, als het leuk is wel. Ook kleine dingen helpen, mits je ze regelmatig doet. Werk je op de derde verdieping? Neem de trap. Kleine boodschappen doen met zulk weer als vandaag? Ga lopen of stap op de fiets. Je verbaast je erover hoeveel er in een fietstas past. Ik heb zelf een fietstas die aan de zijkant van je bagagedrager hangt, en die je er zo aftilt en dan als gewone tas kunt gebruiken. Let ook op kleine dingen. Zelfs bij een spelletje mens-erger-je-niet gebruik je al meer calorieën dan bij televisiekijken - en het is nog leuker ook!

Goed in beweging blijven door te joggen, fitnissen etc. Of koop een Sonja Bakker boek, mijn vriendin is 12 kilo afgevallen. Zij had ernstig overgewicht.

Een eetpatroon vinden dat gezond is en dat je voor de rest van je leven kunt volhouden. Een dieet werkt alleen als je het altijd blijft doen. Naast een gezond eetpatroon moet je natuurlijk ook genoeg beweging krijgen. Je moet namelijk wel je lichaam onderhouden. Een auto die 10 jaar niet heeft gelopen zal ook moeilijker starten.

Minder calorieën innemen dan je dagelijks verbrandt. Zorgen dat je meer calorieën verbrandt door meer te bewegen. De manier waarop is modegevoelig en wat mij betreft triviaal.

veel seks schijnt ook wel te helpen.

HET E.D.H DIEET 3X DAAGS EET DE HELFT .EN SNOEP NIET

gewoon lekker gezond: sporten!

Je eetpatroon aanpassen dan wel veranderen en veel bewegen. Minder eten is niet altijd de oplossing, ánders eten wel.

Het is jammer dat het niet meer bestaat, maar ik ben dik 30 kilo kwijt geraakt dankzij fitclub.nl Dat was een site waarbij je allerlei kenmerken moest invullen (lengte, gewicht, omvang) en dan kreeg je een voedingsadvies. In mijn geval mocht ik maximaal 1500 calorieën eten per dag. Alles wat ik at moest ik online noteren, zodat het automatisch opgeteld werd. Op de site kon je de lekkerste recepten vinden, allemaal met weinig calorieën. Daarnaast kreeg je een sportadvies. In je online dagboek kon je ook invullen welke sport je hoe lang gevolgd had, dan zag je hoeveel calorieën je daarmee verbrand had. Hoe meer je bewoog, hoe meer je ook weer extra mocht eten, zo lang wat je at minus de beweging maar niet boven die 1500 uitkwam. Helaas bestaat die club al zo'n twee jaar niet meer, maar ik ben amper aangekomen. Ik sport nog steeds veel. Oke, ik hou me niet meer precies aan die 1500, maar ik hou wel in de gaten dat ik gewoon genoeg groenten en fruit eet en wat minder vet spul.

Eet varieënd, gezond en probeer zo weinig mogelijk te snoepen. Doe elke dag aan beweging en stel je eigen schema aan, eet 3 x per dag. En als snack fruit.

Er zijn heel veel manieren om gewicht te verliezen. De beste manier is die het beste bij je levensstrijl past!

Heb je al veel diëten geprobeerd en helpt niets? Dan is het Heller-programma van Rachael en Richard Heller misschien iets voor jou. De officiëlle website van de Hellers,waarop al hun boeken staan vermeld. www.carbohydrateaddicts.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100