Zijn een spacecake of spacepannenkoeken gewoon legaal te koop [wat kost dit dan?] of is het de bedoeling om dit zelf te maken?

Vooral voor mensen die maar weinig [één stukje of plak] nodig hebben, is een hele cake zoveel, dus een enkele plak cake of een pannenkoek kunnen kopen zou handig zijn.

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor antwoorden en reacties!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Enkel mijn ervaringen zeggen misschien niet zoveel, maar ik heb nog nooit een space[...] gegeten van een coffeeshop en daar ook daadwerkelijk iets van gemerkt. Ik heb spacemuffins, spacekoekjes, spacecake en spacebrownies gehad uit verschillende coffeshops (dus ja, ze zijn, zoals eerder gemeld, wel gewoon verkrijgbaar), maar hier tot dusverre weinig aan gehad. Mijn tip: Maak voor jezelf een portie spacechocolademelk. - Smelt een klein klontje roomboter in een steelpan (THC lost op in vet) - Kruimel hier ca. 1 gram hasj in (hoeveelheid afhankelijk van de kwaliteit uiteraard) - Flink roeren tot de hasj is opgeslost (gaat vrij snel, laat het niet verbranden) - Voeg een mok/glas melk toe (melk niet laten koken) - Voeg ca. 2 eetlepels cacao toe (meer dus dan in 'normale' chocolademelk) - Roer met een garde tot de cacao is opgelost - Voeg wat zoetstof toe (of suiker; bedenk wel dat dit de werking iets kan remmen) - Enjoy! De smaak zal wellicht wat wennen zijn, maar na ruim 100 koppen zelfgemaakte spacechocolademelk is mijn ervaring dat het altijd werkt. Overigens: Mocht je toch zelf een keer spacecake willen maken; doe dit dan met hasj en maak eerst spaceboter (zoals beschreven in stap 1) en maak daar vervolgens de cake (of andere lekkernij) mee.

Volgens mij verkopen ze dit in sommige coffeeshops. Zelf geen errvaring mee, maar een vriend van mij haalde het wel eens in de buurt. Je kunt natuurlijk ook een kleine vorm gebruiken om zelf cake te maken, of het delen met geinteresseerde vrienden. Toegevoegd na 17 seconden: Geen idee wat het kost. Toegevoegd na 39 minuten: Volgens alexander in de reacties kun je het in de coffeeshop halen voor ongeveer 5 euro per plakje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100