Je kunt ze bijvoorbeeld besmeren met kruidenroomkaas en dan beleggen met gerookte zalm. Vervolgens oprollen, verpakken in plastic folie en in de koelkast leggen.
Na een uurtje uit de koelkast halen en de rol uit plastic halen. Dan de rol in kleine reepjes snijden. je hebt nu borrelhapjes. Je hoeft de tortilla niet eerst te bakken in dit geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anneliez
10 jaar geleden
ik ben bang dat je de tortilla en de wraps door elkaar haalt
Een tortilla is een aardappelpannenkoek, die kun je warm of koud eten, net wat je het lekkerste vind. Als je hem zelf maakt zal je hem moeten bakken, kant en klaar gekocht is hij waarschijnlijk al gebakken, kijk op de gebruiksaanwijzing:
Is hij gebakken dan kun je hem zo in stukjes snijden en serveren, of even opwarmen in de oven/magnetron. Is hij voorgebakken, dan moet hij nog wat langer in de oven
anneliez
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller de Mexicaanse tortilla's (wraps) bedoelt, en niet de Spaanse.
bamibal
10 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_tortilla
anneliez
10 jaar geleden
oeps ja dat kan ook nog, daar had ik niet aan gedacht
zo uit het pak is het niet handig om de tortilla's op te rollen dus eerst even kort verwarmen in een koekenpan aan beide zeide of even in de magnetron, net zoals het op het pak staat. Dan beleggen, oprollen en in stukjes snijden.