Hoe heten de plastic "staafjes met rondje" eraan die je bv in een glas ice tea krijgt als je een schijfje citroen erby krijgt?

Zijn deze ook te koop zo ja waar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Stampertjes, onder die naam ken ik ze. Toegevoegd na 29 seconden: Oh ja bij de xenos wel en blokker dacht ik ze ook wel gezien te hebben.

Tonic stampers werden ze vroeger genoemd. Bij een huishoudzaak of de Hema moet je ze nog wel kunnen krijgen. Evt. Blokker.

stampertje zeggen wij er tegen

ik noem het een stamper.

een Coctail stamper,kun je kopen bij Blokker,Marskramer,Hema en winkels waar glas en servies verkocht wordt...

citroenstampertjes

Een stampertje Toegevoegd na 34 seconden: Te koop bij Xenox

Bij de Sligro. Horeca vakhandel te kust en te keur. Als je daar niet kan kopen is er misschien wel een kennis met een pas. Anders vraag je bij een cafe of je er een paar mag kopen. 99% kans dat je ze krijgt. Die dingen kosten geen dr....l. O ja, eerste gedeelte van je vraag, inderdaad tonic stampers.

Ik zou zeggen: citroenstampertjes. Te koop bij zaken met huish. art.

Ze worden ook cocktailstamper genoemd. En als je bij oma's in de keukenlaatjes gaat kijken vind je ze vast nog wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100