Hoe heten de plastic "staafjes met rondje" eraan die je bv in een glas ice tea krijgt als je een schijfje citroen erby krijgt?

Zijn deze ook te koop zo ja waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom staan ze meestal ondersteboven in je glas? Tenminste, dat idee heb ik, en ik zie de meeste mensen die dingen ook eerst omdraaien.

Het beste antwoord

Stampertjes, onder die naam ken ik ze.

Toegevoegd na 29 seconden:
Oh ja bij de xenos wel en blokker dacht ik ze ook wel gezien te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tonic stampers werden ze vroeger genoemd. Bij een huishoudzaak of de Hema moet je ze nog wel kunnen krijgen. Evt. Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stampertje zeggen wij er tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik noem het een stamper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een Coctail stamper,kun je kopen bij Blokker,Marskramer,Hema en winkels waar glas en servies verkocht wordt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
citroenstampertjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stampertje

Toegevoegd na 34 seconden:
Te koop bij Xenox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Sligro. Horeca vakhandel te kust en te keur. Als je daar niet kan kopen is er misschien wel een kennis met een pas. Anders vraag je bij een cafe of je er een paar mag kopen. 99% kans dat je ze krijgt. Die dingen kosten geen dr....l.
O ja, eerste gedeelte van je vraag, inderdaad tonic stampers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: citroenstampertjes. Te koop bij zaken met huish. art.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze worden ook cocktailstamper genoemd. En als je bij oma's in de keukenlaatjes gaat kijken vind je ze vast nog wel.