Knapperige patat voor in de oven.

Welk merk/soort raad je aan?
Ik ben op zoek naar patat die ik thuis kan klaarmaken, en een friteuse heb ik niet. Ik heb al meerdere malen geprobeerd patat te maken in de oven, maar hoe lang ik ook wacht; ze worden nooit knapperig. En dat is gewoon smerig.
Weet iemand een merk voor in de oven dat wel knapperig wordt? En heeft iemand nog tips voor patat in de oven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

aviko wordt nooit lekker, neem mccain

Ovenfrites van McCain, die is echt prima. Althans dat vind ik :)

Mcain wordt knapperig. Enkel blijf ik vinden dat de smaak van echte patat zonder olie nooit gehaald wordt. Er is nu een nieuw apparaat op de markt dat je patat bakt met toevoeging van slechts 1 lepel olie.

ik kan me aansluiten, vroeger heerlijke knapperige frietjes gehad van moeders uit de oven; 1-2-3 frites van McCain. En ook nog minder vet, iedaal om met de handjes te eten, zeker voor kids.

Mijn vrouw en ik hebben vanavond patat gegeten uit de oven van het merk perfekt, de oven staat op stand 5/6 en na 30 minuten is de patat lekker knapperig. De patat ligt op bakpapier en op een ovenplaat in het midden van de oven (gasoven)

Kreukelfriet van Aviko.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100