Hoe weet ik zeker dat ik geen varkensvlees krijg maar kalfsvlees zoals de shoarmazaak beweerd ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hallo Redrozes, Dat weet je alleen zeker door erom te vragen. De meeste shoarmazaken verkopen vlees waar varken in zit, maar vaak staat er ook apart kalfsshoarma op de kaart. Als je aangeeft dat je moslim bent, of allergisch bent voor varkensvlees, pakt de meeste shoarmabakker zelfs een aparte tang om het vlees om te scheppen en zo niet met varkensvlees in aanraking komt. Succes en eet smakelijk

Dat weet je nooit zeker, want van beiden ga je niet dood. En de shoarma ervan smaakt uitstekend!

Als het een shoarmazaak is van mensen die zelf geen varkensvlees zullen eten (islamitisch of joods), zullen ze er ook niet mee werken lijkt me.

ze hebben het wetenschappelijk getest . de uitbaters weten echter niet wat ze verkopen of het nu wel of niet varkensvlees in zit de test die via labo van KU in leuven (belgie) hebben ontdekt dat al het vlees zo die op die pin in duitsland word gemaakt en min. 10% varkensvlees bevatten .

hier heb je de link: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10553553&md5=c029acc6542da0d958bbf252f1da6900

Koop Turkse yaprak dan weet je wat je eet . Iets duurder maar veel lekkerder puur vlees Toegevoegd na 3 minuten: even dit nog : yaprak vlees. Niet de druivenblad bereiding die ook zo heet

Ik heb zelf een shoarma zaak en verkoop ook varkensvlees. Daarnaast verkoop ik ook Doner Kebab (kip van de spit) en lamsvlees. Als de klant om "shoarma" vraagt krijgt hij varkensvlees gesneden van de spit. Vraagt iemand om Doner Kebab dan krijgt hij geen varkensvlees. Niemand zal je proberen te belazeren, maar door de taalbariëre ontstaan er vaak miscommunicatie's. Daarom kun je het beste zeggen dat je zelf islamitisch bent en ik (eet zelf varkensvlees) doe dan uit respect van diens geloof altijd een schoon pannetje met een schone tang pakken om het eten ermee te bereiden.

als je twijfelt aan de waarheid of er echt geen varkensvlees in zit, moet je vragen of zij zelf een hapje van het vlees willen nemen. bij weigering weet je al genoeg

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100