Ik heb kaas gekregen van 'n buurvrouw. De kaas was gesmolten in de auto (ze was hem er vergeten uit te halen). Is dit nog eetbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

Wel eetbaar. Vaak niet lekker meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er kaasfondue van, dan moet het toch smelten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn idee..... ik vind kaas vaak smakelijker al die buiten de koeling is geweest. Ik weet niet hoe lang de kaas er al uitlag? Te lang is ook niet goed, als het maar geen 5 uur in de wagen in het zonnetje heeft gelegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem voor gewone kaas (niet voor verse zachte witte kaas).
Ik bewaar altijd mijn kaas buiten de koelkast omdat dit veel smaakvoller is. Met de hogere temperaturen zoals nu is de kaas zeker een week buiten de koelkast nog goed te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eetbaar wel, maar niet lekker.
Het is eigenlijk net of je een 'vers' stuk kaas bij de aldi koopt. Daar ligt de kaas ook niet in de koeling namelijk.