Het liefst frituur ik in arachideolie (pindaolie) omdat bij deze olie het verbrandingspunt hoog ligt. Waar koop je dit?

Het schijnt bij de Albert Heijn verkrijgbaar te zijn maar zijn er alternatieven? Ook heb ik geen Macro/Sligro pas.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

De meeste supermarkten, en oosterse winkeltjes verkopen het (note: wel op dat het geraffineerde arachideolie is). Trouwens rijstolie heeft ook een hoog kookpunt (rizi heet het geloof ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij 'ons' in de Super de Boer staat het in de schappen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn weten kan je deze oliesoort in bijna alle supermarkten kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de supermarkt in hetzelfde schap als de zonnebloemolie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze oliesoort kun je bij Nettorama kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik koop arachide-olie in de aziatische supermarkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jumbo heeft het sowieso.

Heb je iets tegen de AH dan? (je spaart geen wuppies, voetbalplaatjes, musicalzegels of eftelingpunten?)