hoe wordt een man sterk

hoe wordt een man sterk en dun

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeg je dat gisteren ook al niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lmao xD
indd ik dacht ookal: wrm staat mijn antwoord er niet op? xD omg dit is so genant XD

Antwoorden (7)

Spinazie eten........!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krachttrainging
dun van cardiotraining
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bijbaantje nemen waarvoor je lichamelijk flink in de weer moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterk en dun is een moeilijke combi, want als je sterk wordt, kweek je spierballen.
je kan natuurlijk wel aan je conditie werken zonder erg gespierd te raken.
ik denk dan aan bijvoorbeeld atletiek, maar daar word je niet specifiek sterk van.
13 jaar geleden
Fitness/krachttraining. Daar worden vrouwen ook sterk van, hoewel de spiervorming bij vrouwen doorgaans minder geprononceerd is.

Tja, abonnementje bij een sportschool nemen. Anders een matje, een oefenbankje en een paar dumbells aanschaffen. Dat hoeft je alles bij elkaar niet meer dan een euro of 100 te kosten voor een beginnetje. Traningsschema's kun je te kust en te keur vinden met een beetje googelen.

Met een paar keer per week een flink stuk fietsen of joggen erbij ben je het mannetje.

Toegevoegd na 19 minuten:
O ja, als vuistregel: spiergroepen om de andere dag trainen. Dat wil zeggen dat je best iedere dag aan de slag kunt maar wissel die spiergroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel bewegen bijvoorbeeld rennen of fietsen en om sterk te worden fitness of krachttrainingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een eiwitrijk dieet te volgen (bijvoorbeeld tofu, kip en kalkoen, bief en tartaar) met veel vezels en weinig vet en suikers.