zijn er ook pads te koop van t koffiemerk laurentis,ik kan ze alleen maar vinden als bonen?

ik heb op mijn vakantie de koffie gevonden.laurentis koffie.heerlijk.nu heb ik op internet gezocht maar kan ze alleen maar als bonen bestellen.is dit koffiemerk ookals pads te koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt eventueel een navulbare pad kopen en die vullen met Laurentis koffie.

Ik heb lang gezocht naar de beste pads (senseo neem ik aan) en ben Laurentis niet tegen gekomen. Beste tot nu toe vind ik van Lavazza en te koop bij AH XL filialen.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die heb ik ookal geprobeert,komt erbij in de buurt.maar in ieder geval bedankt