Snel kokosmelk opmaken: weet iemand een recept?

Ik heb een blik kokosmelk opengemaakt voor door de rijst, maar heb het nog lang niet op. Het is niet geschikt om gewoon op te eten (als snack), en ik ga er niet mee schilderen (bederft). Weet iemand een recept?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een indiase curry maken en de kokosmelk erdoor doen.

Ik houd ook altijd kokosmelk over. Die doe ik in een plastic bakje in de diepvries. Handig voor een volgende keer.

Door de chocolade melk. Dan heb je een soort van bounty drankje

Ik zal je een recept geven kan voor een heel blik of een half blik kokos ligt er ook aan hoe groot de pompoen is , Wat heb je nodig 1 ui 1 pompoen 5 teentjes knoflook als je ervan houdt rijst of nasi rijst koken of nasi maken met gemengde groente, ui / knoflook fijn snijden pompoen in kleine stukjes snijden olie in een pan ui knoflook erbij en dan de kokosmelk er bij doen en de stukjes pompoen gas of elektriciteit lage stand laten koken tot de pompoen zacht is of als je het lekker vindt iets harder opdienen met de rijst of nasi dan heb je in een half uurtje een lekkere maaltijd op tafel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100