Is het Dr Atkinsdieet gezond voor de mens om dat levenslang te doen? Dr Frank hetzelfde dieet (nieuw jasje)

Je valt er heel snel mee af, maar betaal je later de rekening daarvoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Goeie vraag, want diëten op zich is niet zo moeilijk maar op gewicht blijven is dat wel. Als je met een aantal dingen rekening houdt kun je Atkins lang vol blijven houden. Ik vind het teveel afwijken van gangbare voedingspatronen waardoor de kans op een terugval naar overgewicht veroorzakende voedingsgewoonten vrij groot is.

Een koolhydraatbeperkte (i.t.t. koolhydraatarme) methode om af te vallen en op gewicht te blijven werkt aanvankelijk misschien iets minder snel maar is op de lange duur veel beter vol te houden. Zo'n methode maakt geen gebruik van eiwitshakes of kunstmatige zoetstoffen maar gewoon van wat je bij de slager, de visleverancier, de groentespecialist of de supermarkt kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goede vraag.
Kijk daar zeker mee uit!!

Neem eens een kijkje,

Succes!