wij hebben erg veel last van blauwe vliegen als we buiten mossellen eten. weet iemand hoe je hier vanaf kan komen???

dat we binnen kunnen gaan eten weten we al

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (5)

als je buiten eet zet een parasol buiten onder je parasol hang je
een doorzichtig boterham of diepvrieszakje met water
onder je parasol en er komt geen vlieg meer in de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegenvallen ophangen met zoete witte wijn of ranja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt c.d.'s ophangen bij/boven de tafel. Dan heb je er geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blauwe vliegen komen uit maden (larven) die in dood vlees groeien. Je zou kunnen kijken of er in de buurt vleesafval (of bijvoorbeeld een dode vogel onder een struik in de tuin) ligt.

Of misschien kun je een wespenvanger aanpassen met wat vlees in plaats van zoetigheid, om ze weg te vangen. Maar dat maar een ideetje en niet getest. Anders weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soort parasol netje over de schaal mosselen doen, vliegenvanger in de buurt ophangen, heb zelf veel last gehad van kleine vliegjes in huis, die kwamen van de lindebomen aan de straat