waar kan ik een tuktuk laten ombouwen naar een ijsverkoopkar

ik wil graag gaan venten in een tuk-tuk .
ik heb een ontwerp maarwaar kan ik deze laten (om)bouwen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je zal naar een gerenommeerd schade-herstel bedrijf met ombouw faciliteiten moeten kijken. Dit is er een: http://www.geerestein.nl/.

uiteindelijk met de verbouwing oko weer APK gekeurd worden, en wellicht formeel worden toegelaten tot de weg. (Vandaar mijn suggestie een bedrijf met schadeherstel & bodyshop)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens bij een caravanbouwer, of camperbedrijf! En voor de afwerking kan je zelf misschien wel iets leuks bedenken, of iemand vragen van de kunstacademie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een carrosserie bedrijf .
die doen het snel en vakkundig .