waarom zit er een altijd een groot gat in een doosje van snoeptomaten

ze worden ook verkocht als snacktomaten. In eerste instantie dacht ik dat het om te strooien was maar dat is toch wel heel onhandig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

" Met de Sjeekbeker gaan de Tommies overal mee naar toe. De beker houdt de tomaatjes fris en heel, is eenvoudig af te sluiten en ideaal om lekker uit te grabbelen"

Aldus de filosofie van de fabrikant.
Gevonden op hun websites met nog meer tekst en uitleg over verpakkingen van hun produkten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aan de basis ligt het idee om groenten zo meer te laten ogen als snoegoed.

"Het oog wil ook wat en gemak dient de mens. Wanneer de Tommies niet als snoepjes verpakt zouden zijn, waren vast niet zoveel mensen op het idee gekomen, de kinderen nu eens op snoepgroenten te trakteren. Daarom besteden wij minstens zoveel aandacht aan onze verpakkingen als aan onze snoepgroenten."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat het beter is voor de tomaatjes als er lucht (zuurstof) bij komt. Hierdoor "ademen" de tomaatjes en blijven ze langer vers. Ze worden ook verkocht in zakjes, en daar zitten ook kleine gaatjes in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat toch om er eentje uit te laten rollen om op te eten zodat je niet met je hand in de beker hoeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
nou nou, twee minnetjes....Ook al is het misschien niet het officiele doel, dan nog vind ik de gedachte zo verkeerd nog niet.