1 ons citraatcafeïne
1 ons vanille-extract
2,5 ons ‘smaakstoffen’(verhouding: 80 sinaasappelolie, 120 citroenolie, 40 muskaatnootolie, 25 alcohol, 40 kaneelolie, 20 korianderolie, 40 oranjebloesemolie)
4 ons gemalen cocabladeren
3 ons citroenzuur
1 kwart citroensap
30 pond suiker
9,5 liter water
Caramel

Koken en 24 uur laten trekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

simpel... je mengt coca en cola en je krijgt coca cola
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het recept wat Coca Cola gebruikt is een bedrijfsgeheim en niet bekend bij de algemene markt.

Wel zit er vanille, kaneel en citroen in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bevat circa 8-12 mg cafeïne per 100 ml[1]. Andere belangrijke ingrediënten zijn vanille, kaneel en citroen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://alfredo.octavio.net/soft_drink_formula.pdf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat weet niemand.Dit is het grote geheim wat al sinds het ontstaan van coca cola bestaat.
Het is al vaak geprobeert en indentiek produkt te krijgen,maar dat is niet gelukt.Verder zitten er ook patent rechten op coca cola,dus niet toegestaan om een excacte copie te produceren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Coca Cola recept is een bedrijfsgeheim en is niet bekend voor het algemene publiek

Wel zit er vanille, kaneel en citroen in.

Als bijlage een algemeen recept van cola.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het coca-cola recept is inderdaad geheim. Ik heb me horen vertellen dat het geheim ook nog verspreidt is over een aantal mensen, dus dat niemand in zijn eentje het recept weet (maar of dat echt zo is..) wel weet ik dat je aan de code op de dop kan zien waar de 'fles is gevuld'. Het is mij uitgelegd maar even ontschoten!