Ze zijn te eten. Zelf gemaakte ( of door iemand anders) verse pannenkoeken zijn wel veel lekkerder. Als je dus echt wil genieten, moet je dus even achter het fornuis gaan staan. Heb je hier geen zin in, of geen tijd voor, dan zul je moeten inleveren op de smaak.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ja, smaken goed hoor! Erg handig ook nog.

Een zelfgemaakte vind ik lekkerder maar als het om het gemak gaat, prima pannekoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vindt in de kant en klare pannekoeken nog wel een boel verschil zitten, maar de eigengemaakte zijn nog steeds de beste.

De magnetron pannekoeken van AH eigen merk zijn vrij smakelijk, maar nog wel een beetje zoet, voor die kleine man van mij ideaal haha :) De euroshopper pannekoeken zijn niet te eten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kinderen vinden ze zalig; ik vind het opgewarmd karton.
De beet en de smaak van een - slappe- pannekoek uit de magnetron is niet te vergelijken met die verse uit de pan.
Eet het dan ook niet met het idee een pannekoek te eten, maar gewoon als......?
Kortom: smaken verschillen, maar ik zou voor verse pannekoeken gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind ze zelf niet echt geweldig. Als er echt niets anders in huis is eet ik ze wel hoor, maar echt gek ben ik er niet op. Ik vind ze namelijk nogal droog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind ze wel lekker.
maar ik kan ze niet echt vergelijken met eigengebakte pannenkoeken. ze smaken toch wel heel anders.
13 jaar geleden
Ik vind ze wel lekker sponzig.
Al weet ik zeker dat het troep is en totaal niet naar pannekoeken smaakt.

Lekker, maar geen echte pannekoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze ook in de koekenpan opwarmen, dan lijkt het al meer op een pannenkoek en niet op zo'n slappe hap, maar dan kun je ze ook gelijk zelf bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn wel ok van tijd tot tijd. Ze zijn wat lekkerder als je ze in de koekenpan opwarmt. Dan gaat het warmen wat gelijkmatiger en subtieler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker is een subjectief begrip. Ik vind het niet altijd even lekker maar anderen weer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mwah.Je sterft er niet aan,maar eigengemaakte zijn niet te overtreffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn te eten! En je kunt er van alles opdoen, dan worden ze steeds lekkerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heel lekker met verse aardbeien