Hoelang blijven overnight oats met vers fruit houdbaar?

Op maandag maak ik mijn overnight oats met melk, yoghurt, muesli, chiazaad en verse aardbeien. Hoelang is dit houdbaar in de koelkast?

Ik maak me hier zorgen over omdat je bijvoorbeeld de aardbeien (onverwerkt) nooit 5 dagen goed kan houden in de koelkast. Dit hoewel ik op internet lees dat overnight oats met verse producten toch 5 dagen houdbaar zijn...

Picture for question
een maand geleden
1.1K
jc54
een maand geleden
Als je er voor zorgt dat de aardbeien overdekt worden met yoghurt, dan blijven ze al veel langer goed.
Ritsuka
een maand geleden
Als je het maakt zonder aardbeien, kun je het langer bewaren. Je voegt de aardbeien later vers toe.
TurfGraver
een maand geleden
Je hoeft alleen de haver met melk (beter om een drink als haver of amandel drink te gebruiken) een nacht te laten staan.
Rest kan net voordat je het op eet er door.
Ritsuka
een maand geleden
Chia zaad kan beter ook weken
TurfGraver
een maand geleden
Eens Ritsuka.

Geef als eerste antwoord