Een (pizza) calzone heeft niet een bepaalde inhoudt, het geeft enkel aan dat het een dubbelgevouwen pizza is. Kaas is wel zo goed als altijd een ingredient, maar dat is met een pizza ook zo.

Je vraag is gelijk aan: "Wat zit er op een pizza?"
*inhoudt=inhoud
Toegevoegd op 20 februari 2024 15:37: tekst
3 maanden geleden
dat is een pizza die dubbel wordt gevouwen met de vulling er tussen bijv salami, paprika en mozzarella er zit dus niets op maar er de inhoud zit er dus in.
3 maanden geleden
Appartement
3 maanden geleden
maar waarom zoveel duurder?
ronron1212
3 maanden geleden
meer werk om te maken
tinus1969
3 maanden geleden
@Appartement, zoveel duurder dan wat?
LeonardN
3 maanden geleden
@tinus1969
Dan de pizza variant met dezelfde ingrediënten neem ik aan. @Appartement
Heb je een link, de pizzeria die ik check heeft pizza's en calzones rond dezelfde prijs.