Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verhard flesje honing weer vloeibaar maken?

Een flesje vloerbare honing van AH heeft na opening een tijdje in de kast gestaan , en is nu 1 groot vast stuk. Is er een manker om hem weer vloeibaar en dus weer uit de fles te krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zo'n flesje kan je, als het meezit, ook met een groot mes onderaan doorsnijden.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
en waarom nu dan wel zou je een fles willen doorsnijden als het een geheel bevroren massa is ? straks krijg je nog plastic binnen (rafeltjes).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het flesje onderdompelen in warm water zal waarschijnlijk de honing weer vloeibaar maken.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
+ doe ik ook regelmatig. Gewoon in een pannetje, heet water uit de kraan werkte bij mij niet.
Jazeker: even het flesje openstaand in de magnetron zetten, en op een lage stand opwarmen tot het geheel lauwwarm is geworden.
(Lees meer...)
Amadea
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Ik denk dat dit sneller fout gaat dan in warm water dompelen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing