dat zijn stukjes bloed.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk de kiemvlek. Elk ei heeft een dergelijke vlek, bevrucht of onbevrucht. Daar ontstaat de embryo. Zolang het ei niet bevrucht is zal hier verder geen ontwikkeling aan plaats vinden en als een klein bruin stukje achter blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het produceren van een ei kan er een klein bloedvaatje in de eierstokken van de kip scheuren waardoor er wat bloed in het ei terecht kan komen. Het is een misverstand te denken dat een dergelijk ei bevrucht zou zijn. Mocht er een bloedstipje in het ei te zien zijn, dan kan dat met een natgemaakte lepel worden verwijderd.