Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is gezond broodbeleg dat niet in de koelkast hoeft?

Op het werk eet ik vaak crackers met pasta, maar ik wil liever iets gezonds. Het probleem is alleen dat het nergens in de koeling kan. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Wat voor "pasta"?
Je kunt denken aan pindakaas en of fruit.
Utrecht
3 jaar geleden
Marmite?
of pindakaas
Amadea
3 jaar geleden
Als je 's morgens brood belegt en in een gesloten doosje mee naar je werk neemt kun je daar heus wel beleg op hebben wat je thuis in de koelkast bewaart.
Inekez1
3 jaar geleden
Elk soort broodbeleg dat je normaal in de koelkast bewaart kun je best een paar uur in je broodtrommel buiten de koelkast bewaren. Zet je broodtrommel niet in de zon, laat m bij voorkeur in je tas, eventueel met een handdoek er omheen ter isolatie. Desnoods stop je een koelelement uit de vriezer samen met je broodtrommel in een handdoek in een plastic tas. Dan is je brood en beleg lekker fris als je het eet, zelfs als je tas in een warme ruimte of auto heeft gestaan.
Ritsuka
3 jaar geleden
Stop het in een koeltas of koelbox. Mijn vriend werkt de hele dag buiten, en hij stopt altijd een 1,5 literfles gevuld met ijs in zn koelbox. Aan het einde van zn werkdag zit er nog steeds ijs in. Hij neemt gewoon vleeswaren mee naar zn werk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt altijd tomaten, komkommer e.d. meenemen om op je cracker te doen. Dat hoef je niet in de koelkast te bewaren.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Noten- en zadenpasta's. Bij de natuurvoedingszaken een groot assortiment.
Edelgistvlokken.
Een blikje vis zou ook kunnen maar zou je dan in één keer op moeten eten.
Een restje van de warme maaltijd kan je ook wel een paar uur buiten de koeling bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Vis mee op brood? Dat waarderen de collega's niet denk ik..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing